180923

Jag har ofta känt mig ensam fast jag har en familj och vänner .
Jag vet inte varför igentligen, det kanske beror på depressionerna som jag har haft.
Eller så är jag bara rädd att släppa människor in på riktigt för jag är rädd att bli sårad .
Ibland känns det inte ens som om min familj känner mig .
Men jag får skylla mig själv för det är jag som inte vågar släppa in någon .
Men sen i februari när allt hände så har jag känt mig ännu mer ensam . Det är aldrig någon som har frågat hur jag mår efter det , hur det känns för mig mig.
Vad jag tänker på eller vad jag har gått igenom .
Jag önskar så att jag kunde ha någon i mitt liv  som kunde se igenom skölden som jag bygger upp . 

Men nej jag kanske är starkare själv? 
Men just nu eller snarare sen i februari har jag känt mig mer ensam än någonsin 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: