20180210

MAgkramperna ifrån helvetet är här och med det blödningarna.
Såklart det värsta skulle komma idag när vi ska fira min pappa.
HAr bytt underkläder ett ex antal ggr idag
JAg visste det skulle komma men idag kommer det jäkligt olägligt.
KAn inte äta knappt stå upp och magen krampar konstant samtidigt som jag knappt kan resa mig upp för då startas en flod.
Det enda possitiva är att då kan jag mysa extra mycket med freja.
(just det de har jag glömt bertta för er) Min syster fick barn i mitten av januari.En liten flicka som ska heta freja.
Så när alla andra ät hade det trevligt med mera så låg jag  coh freja och bara myste och myste.
Finns ingen godare än henne just nu.Tror att på något sätt så känns min förlust inte lika hård när jag är med henne.
För hade gärna velat ha det där barnet.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: