20160504

Det är helt sjukt vad tiden går fort alltså.
Det är ett år sedan jag skrev hör och lite till. Och det har hänt så himla mycket.
Mitt liv har verkligen gått upp och ner .
Jag var sist eller nästan iaf kär och förlovad och nu vad ska man kalla mig nu ?  
Ja jag är kär igen efter ett års kamp med depressioner osv i juli förra året var jag med om försök till våldtäkt så mitt mående är inte på topp direkt . 
Vissa dagar är så himla bra medans andra är sjukt jäkla dåliga då alla tankar går tillbaka till den dagen . Och jg har verkligen ingen att ofta med det om . För ingen vet hur de ska hantera det ...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow mycket bra

2016-06-13 @ 23:30:41
Postat av: Anonym

Wow mycket bra

2016-06-13 @ 23:30:41
Postat av: Anonym

Wow mycket bra

2016-06-13 @ 23:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: