20160812

I DID IT.
Förlåt nu har jag inte skrivit här på länge igen. lovade ju att jag skulle mer efter ramadan å har jag bara jobbat och jobbat. haft lite tuffa tider sen jobbat och jobbat lite mer.

Ramadans sista dag var helt underbar. vi åt värsta festmåltiden arabisk pizza.och massa kakor. sen gick mohammed ut med sina polare som vanligt. sen på kvällen kom han hem och vi drog hem till mig och sov. äntligen få känna hans hud vid min. inte sova i olika rum osv.
JAg är sjukt stolt över att jag klarade ramadan en helmånad. alla araber som fått höra det tycker jag är grymt duktig. de trodde verligen inte jag skulle klara det. wiho i rule!
JAg skulle lätt kunna göra det igen. och så kul att lära mig något om hans kultur genom att göra det inte bara genom att lyssna. utan att jag verkligen får vara delaktig på något så man verkligen kan sätta sig in i situationen.
 
 
 
Just nu har jeg semester men finns ingenting att göra då det bara regnar och regnar och regnar.
JAg tänkte åka till turkiet men mhammed gillar inte att jag åker it själv så jag blir hemma.
Borde väl gå å lägga mig nu men jag har så svårt att sova den sista tiden å det närmar sig hoovrätten och jag är väldigt nervös-men men nu måste jag sova.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: