Fuck you fredag den 13

Detta var sista dagen på min sjukskrivning så firade med att köra till ullared.
JAg ville handla massa nya fina saker till lägenheten.
Om det är något som jag är bra på så är det shoppa.
Jag körde hemifrån vid ett ca.
Klockan halv fyra hade jag handlat färdigt och satt i bilen för att köra hem. 3000 kr fattigare
När  jag var påväg ut på e6an i falkenberg blev jag grymt sugen på mc donalds men änkte nej jag ska hemå laga mat.
Så jag fortsatte köra vidare kom å körde av e6an vid mellbystrand fortfarande sugen på maten men tänkte samma tanke. MEn jag skulle kört inom det där jävla stället .
För fem minuter så PANG
Så har man varit med i en bilolycka.

Det stod en bil som hade tappat sitt släp (som jag inte såg då)
Då han inte hade triangel ute lr varningsblinkers igång.
Så jag trodde han körde men sakta då alla släp inte får köra så snabbt .
När jag såg att han inte körde utan stod stilla drog jag ut bilen mot mitträcket för att missa bilen. fickpanik fr jag kom för nära räcket  drog tillbaka .
Då gick bilen upp på två däck sen voltade runder ut på en åker. 
Ambulands å brandkår kom. 
Akuten in med blålusen på.
Nu sitter man här med en nackskada samt grymt ont i knäna..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: