20150322

Mamma jobbade dag idag så pappa var ensam hemma å ja jag är alltid ensam hemma.
Igår pratade vi om #malmnäs en inredningsaffär i våxtorp som hade ett årsjubileum denna helg.
Å jag som bor i våxtorp är de en skam att jag inte har varit där än å då jag inte har någon bil så ringde pappa å frågade mig i morse om jag hade lust att åka dit en runda. Då ingen av oss hade något att göra ändå.
Klart jag ville så pappa kom å hämtade denna haltalottan.
Kom dit å det första vi möts av är världens finaste hund. Skulle bara vilja ta med den hem .
 
Sen ska vi inte tala om alla sakerna de hade. Blev kär i precis allt. Ville ta med allting till lägenheten.
Men blev iallafall 4 superfina vinglas samt två doftpåsar så nu oftar de ljuvligt i lägeheten å jag kan dricka vin(dricker ej vin så blir cider ) som en drottning...
Blev även massa tulpaner . Jag bara älskar tulpaner.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: