20141224

Nu är dagen här som alla väntat på så himla länge. 
Då man umgås med familjen äter god mat och öppnar sina presenter.
I min familj äter man dopp i grytan vid 12 tiden. MEn då jag inte har någon familj att göra det med i år så drog jag till gymet istället. Det var tjockfullt i gymmet vid denna tid. 
När jag varit där i 1,5 timme drog jag hem la mig i badet för att bara vara.
JAg kände att jag behövde detta nara rå om mig själv . så jag tog hårinpackning i håret massa skum i badet och en bra bok så låg jag där i någon timme innan jag gick upp.
 
REsten av dagen bestod av att ligga i soffan och titta på ett ex anntal filmer.
Blev santa claws för att få julkänslan som inte finns i min kropp samt lite andra olika filmer. picture this med flera.
Sedan lagade jag en väldigt lätt julmiddag.
köttbullar,prinskorv,jansons och risalamanta.lite ägg och lax-
 
Sen gick jag och la mig halv 7 då jag inte orkade med denna dagen...
 
GOD JUL ALLA !
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: