im sick right now

hahah okej så farligt är det inte. blir juh aldrig bakfull som tur är :D
blir bara jävligt trött  å då menar jag sengångartrött.
MEN är jävligt glad idag att jag bara blir trött å inte bakfull för isåfall hade jag nog inte mått så bra idag för fy fan vad vi drack alltså. HElt sjukt vad vi två små flickor kan dricka.
Det roliga var att de var bara vi två som drack innan vi drog dit med. När vi gjorde oss iordning.
Det tog tid å fulla blev vi men skoj som bara den .
När folk blåser en mellan benen och sånt roligt :P hahahaha man kan juh bara skratta åt det nu efteråt faktiskt. Och en vis misshulda som absolut inte gillade teqila. inte ens när det var med chokladsås. hahah.

Tr'ffade mycket roligt folk där som vanligt. NYa människor som jag aldrig träffat innan . men jag som är så social så tog det inte lång tid alls innan man hade flirtat in sig på ett hörn hos massa guys  medan hilda som vanligt stod i ett hörn och pratade medd de som hon kände så skapade jag nya kontakter ;)
 
TAck för igår älskling <3
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: