sleep time.

jahop då är det lördag och jag har sovit hyfsat länge idag.klockan nio. så blev inte alls lång sovstund.
Vi körde upp till halmstad för att se om jag kunde hitta något fint soffbord men det gjorde jag inte så jakten på mitt soffbord fortsätter för det är de ända som jag har kvar att köpa som jag vet i stort nu.

sen var det hem och packa i fler lådor det finns inte mkt kvar på mitt rum nu alltså det är lite tråkigt för allt som gör det så personligt . Känns som om att gå in i ett tomt övergivet rum nu...men slipper leva så länge om jag har tur.tar kanske inte så lång tid att måla om lägenheten. :D

Så nu är frysrummet fullt med lådor och har några på mitt rum med som inte får plats har nog 7 lr 8 på mitt rum :P

sen så drog päronen på kalas och jag o syrran åt pizza sen popcorn o tittade på säkert 8 avsnitt av one tree hill :D
sen hämtade vi pappa o dem mitt i natten o hem o sova :D härligt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: