blötdjur

snacka om att jag har varit ett blötdjur idag på jobbet.i vanliga fall så börjar jag kl 3  på onsdagar men jag fick hoppa in då emelie var sjuk så fick börja jobba klockan nio med simskolor direkt.sen hade jag simskolor till klockan elva. därefter bevakning till kl 12 ej lönt att byta om så stod i våtdräkten.
sen var de en timmes simskolor till. och efter det lunch. orkade ej byta om igen så jag skulle ha simskolor igen kl halv tre så åt lunchen i dräkten.sen kom jag på att jag glömt mobilen i bilen så fick springa ut med en blöt våtdräkt och foppatofflor.men kan säga er att jag nog aldrig har sprungit så snabbt i ett ar tofflor :p
sen var de 2,5 timmes simskolor igen så har levt i den dräkten 8 timmar idag.
så ja man kan kalla mig ett blötdjur..varit i vattnet 6 timmar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: