the last song

har du inte sett filmen the last song med miley sirus lr hur hennes namn stavas så måste ni se den .
Jag är inte mega glad i henne som skådespelare då jag tkr hon är en stöddig person men vet att många tkr om henne.
iallafall så är hon med i denna filmen.och jag älskar den ..jag bölar varje gång som en gris..ni vet så mkt att de gör ont i halsen.när man får panik att inte luften räcker till i strupen..de är just så de känns när jag ser den filmen.
Den handlar om en tjej som blir tvingad att hälsa på sin pappa under sommaren då föräldrarna är skilda.
hon är en ledsen o plögad tjej..hon träffar en kille och de har en flirt...o sommaren blir fantastisk och hon blir en glad själ. Sommaren går och allt är perfekt tills något händer..vill inte berätta hur hela filmen är..hur kul är de lixom...så ni får titta.känner igen mig så mkt i filmen..känslorna hon har...allt rasar samman men man måste ta de sista till något bra.så man kan minnas de.

Killen är inte lite hot heller kolla in honom.
kankse inte världens bästa bild men han e hot hot i filmen. killen till höger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: