im back in bisness

jahop då har man börjat första veckan med mitt nya liv eller vad man ska kalla det.
praktiken har varit sjukt rolig. Alla barnen älskar mig. HAr det riktigt roligt får göra massa olika saker....
IDrott ,hjälpa andra klasser som fyror och femmorna. Och allt annat möjligt.
Datorn har varit på lagning. Så fick tillbaka den i onsdes.MEn har inte hunnit sitta vid datorn riktigt .
Har fullt upp med praktiken sen så har jag min skola och jobbat mycket denna veckan med så har inte hunnit med något direkt. Pappa fyller år på måndag också så vi firade honom idag. VI allihopa var övertrötta så de blev inte så bra .haha men roligt hade vi fy fasiken...JAG ÄGER PÅ SKIP- BO bara så ni vet...
Till sommarn blir de turkiet och hälsa på isa igen som jag har sagt innan.kan inte sluta längta..varför ska de vara så långt dit :O

Tog hål i örat i veckan med så nu har man 5 hål i örat :P

Finns nog inte mkt mer vettigt att säga mer än att jag antagligen ska beställa min telefon idag :P

ikväll är de att vara hemma med pappa som är sjuk.
MElodifestivalen.pizza,vampire diary står på schemat annars inget vettigt :P

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: