im so happy im so glad

tjena tjene idag är jag eller igentligen bara just nu är jaa uber glad om man säger så ...
Satt o tittade på idol med la familia . sen efter att de var slut drog jag mig ner mot sängen och datorn för att titta på vem som åkte ut så jag kunde sova sen.
Men nu är jag för glad för att kunna sova.
Fick nämligen mejl om att jag har blivit uttagen till att komma på en personlig intejuv om ett jobb på mallorca.
Så den 11 dec ska man till malmö på interjuv.Någon rolig människa som vill följa med mig.
Känner redan hur jag har fjärilar i magen :O
Iallafall så är jag fortfarande med i vår pizza tävling då mariette åkte ut så jag o michis slåss om pizzan nu :P

ville bara meddela detta.
nu ska man titta på film och sedan sova..
jobb imorgon.

Ni vet at tni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: