desperat är bara förnamnet...

jahop nu har snart denna helgen med gått utan att jag har varit här inne igen! jag måste verkligen skärpa mig alltså.onsdes vet ni vad min dag gick ut på eftersom att jag skrev här då.
torsdag gjorde jag inte ett skit vad jag kommer ihåg.mer än att jag hade pingisbarnen och mådde sjukt dåligt..huvudvärken och magonten den släpper inte blir galen på den alltså.
började träna själv men kände att jag inte klarade det så gick och duschade.När jag hade gjort de så var jag fotograf för div 4 matchen istället.men jag har haft fullt upp så de kommer upp med tiden ....antagligen imorgon.
Fredag hade jag världens huvudvärk igen men var med mormor o morfar på vapnö julmarknad.Köpte godis senap,armband och fårskinnstofflor.:D har bara längtat efter sånna sålänge..men inte skor man köper varje dag.280 kr kostade dom.sen var det hem att ta de lugnt framför idol och sedan gå o lägga sig.
För idag bar de upp tidigt då michis skulle upp och träna med sitttjejlag i halmstad då hon spelar med dem i serien...första sammandraget är på lör så lycka till för henne...
iallafall var vi där då hon tränade till klockan tolv.sen skulle elitserien hstd-falkenberg spela i nya sporthallen så vi drar dit då de ska börja spela kl 1. De var en usel match då hstd förlorade med 5-0 men falkenberg förtjänade verkligen poängen för hstd sög hårt.Under sista matchen (dubbeln ) fick en man i 40 års åldern ett epelepsianfall..han skrek så alla vände sig om ..har aldrig hört någon skrika i ett anfall innan .undra om de var för att någon skulle fatta att de var allvar?!sen drog man hemåt och var hemma vid kvart i fyra..hem och byta om för att sedan dra med mamma.michis o ida till hstd igen :P Denna gången var det inte för pingis..nej först drog vi till capri och åt mat..pizza:D jag tog min soecialare la Lapicata.sjukt god är den..finns nog alllt som en pizza ska innehålla om man frågar mig.... Sen drog vi in lite på stan då ida inte är där så ofta så visade henne lite runder haha en annan kan juh hstd utantill :P hhaah...Sen gick vi till lollipop och köpte godis för att sedan dra till de stora undervärket..och med undervärk menar jag såklart twilight 2- new moon....jag har läst böckerna och blev förälskad men tvåan var bättre nästan tkr jag..ettan är mer kärlek  o tvåan action slagge och intriger...i love it...
Så där satt man o bölade på vissa ställen där taylor(jacob) var med jag kände så med honom med hans brustna hjärta.började gråta som fan kan jag säga..höll på att få en gråtattack tur jag hade sjal så jag kunde hålla munnen still iallafall..men nu e de så att jag har alltid varit team edward typen men jag har bytt helt klart..i love taylor.... kan inte få nog av honom ....så just nu försöker jag hitta sidor däär man kan ladda ner filmen men där e juh köer till tusen o har varit i veckor :O
så jag får nog vänta tyvärr...men jag kommer bli tokig innandess....har gjort en sjukt fin bakgrund...kommer kanske upp någondag sen :P
JAG ÄR KÄR<3

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: