torsdag kväll

johop nu har de gått en hel dag till :P
torsdagen började med att man gick upp vid halv elva som vanligt men då tyckte mamma att jag gick upp tidigt för en gång skull :0
dumma henne lr vad´..
sen var de hem till gården med pappa idG IGEN :d
de är sjukt bra när man kommer in i de faktiskt :D
se ndrog jag o mamma till maxi för bokrean
jag körde dit och vi överlevde :D haha :p ne men de var sjukt läskigt blåste som fan
de drog i bilen hur mkt som helst så jag visste inte vad ja gskulle göra ibland..
bara att hålla imor´t o hoppas på att de går bra :p

köpte fem böcker kommer nog upp bilder på bdb så håll utkik :p
marielle-v
heter jag

sen drog jag till arbetsförmedlingen för jag skulle skriva in mig.
me nde tog juh sjukt lång tid så jag kunde inte fullfölja de för skulle till optikern.

sen hem och slappa tills man skulle ha pingisbarnen de är så sjukt söta vissa alltså :P
som hisultarna :D
sen var de dags för match o våxtorp vann så grattis till seriesegern :D

nu sitter jag här o upd samtidigt som jag skrev ett sms till brudarna om utgång i helgen ?

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: