my life is back

jahop då har man fått tillbaka sin dator då :P fick igentligen de i fredes . Men hade så himla mkt att göra i fredes då vi först var och hämtade hem mamma från sjukhuset så nu har vi pamela anderson hemma :P lr de har vi inte än då de inte har fyllt upp hela bröstet med koksalt men de komme rmed tiden :P tar lite tid bara då de gör väldigt ont ifall man fyller hela bröstet på en gång. Efter att vi kom hem med mamma startade jag min dator för att kunna gå in o ch blogga och lite sånt annat men då hade de på wekudata gjort något knäppt så jag kunde inte komma in på internet . Och när jag ringde de om dom kunde hjälpa mig visste de inte vad jag skulle göra.de skyllde på att de var fel på våran rauter...konstigt bara att två av tre bärbara datorer funkar...iallafall struntade jag i datorn och drog hem till stoffe och hade de mys med honom och lucas..lucas är för himla söt...finns ingen som skrattar så mysigt som honom alltså.var där till klockan nio lr något sånt sen drog man hem....ville inte kör för sent då de är värsta snökaosen här i halland halt som fan och massa snö överallt :p men de är fint att ta kort på.så de har jag gjort en massa annars hatar jag snö.michis tvingade ut mig i onsdes ...fy fasiken säger jag bara...de var så kallt att man skulle kunna frysa ihjäl på stört....iallafal lså var de söndagen. igår gjorde jag noig inget vettigt alls förrutom att jag lagade datorn.Om inte de kan fixa den så får jag ta tag i saken själv..formeterade om hela datorn till standard så fick installera om allt med mera.sen satt man och hade de lite skoj..tillsammans med kinamaten :/ och sushi :D. Idag har man huvudvärk :p inte skoj alls men vad fasiken ska man göra lixom :p haha varit och handlat idag..tittat på innebandy och nu sitter man här och har de tråkigt...
ska försöka införa hiss och diss på min blogg när jag kommer på någon vettig sådan ...



Dagen hiss får vara att de är lite dagar kvar till jul.
dessutom så har jag varit klar hyfsat länge så iår kan jag bara ta de lugnt.inget stress utan nu kan man njuta av att de ä jul vilket känns hur skönt som helst. bara titta på när alla andra jäktar för att få tag i alla julklappar :p får väl klä granen och lite sånt men de är juh inget som man jäktar för lixom...får kanske ta och städa igenom rummet en gång till också..annars är allt som de ska och man kan sätta på en bra cd (spotify)  och läsa en bra bok..finns det något mysigare nu för tillfället tror inte de alltså



Dagen diss är jag själv lr min jävla dumma hjärna och hjärta.. varför kan jag inte vara en så normal person som får känslor för någon som mna känner bra..utan nej då här ska man få känslor för någon som man har träffat två ggr...Och den personen har bara vänskapskänslor för mig..men de är inte så konstigt att den bara har de ...två ggr för fan då känner man juh knappt personen.men jag får leva med det alltså.....MEn jag vill ha honom så mkt har inte kännt denn akänslan som jag har för honom för någon annan än micke..men jag vet att stoffe är mkt bättre än honom...men finns inget att göra...

nu ska jag dra o äta gott

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: