julen är över

då har julen varit och de har varit en bra jul.
julafton firades hemma med familjen och mormor morfar morbror.
juldagen firades hos farmor i hennes lägenhet innan de bar av för at hjälpa niklas när de hade haft inbrott inte skoj alls..han trodde att han hade hört någon på åvanvåningen så där skulle jag stå o vakta dörren innan förstärkning av polisen kom..jag var juh verkligen rätt person till de..jag höll juh på att kissa på mig .
sen kom fem poliser o en hund... de var en häftig upplevelse.
efter ett tag fick jag inte vara kvar där då poliserna var i huset ifall de hittade någon där inne.så vi fick stå ute vid gatan.med två poliser.då frågar en av poliserna var de som vi var med innan hade tagit vägen...då sa vi att han de står inne på altanen...jaha okej de var bra då är de dom som rör sig där inne..dåå hade vi sett honom rycka i pistolen fyra-fem ggr  hahaha

men ändå inte skoj.

ni vet att ni älskar mig
marielle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: