stuck in the time

förlåt förlåt förlåt

jag är så himla ledsen för min dåliga uppdatering.men har verkligen inte haft tid.
har haft massor att göra-
i torsdes skulle jag först in till laholm och simhallen där jag skulle prata med andy och hans sen körde vi vidare.så sjukt onödigt var de mne mne vad ska man göra.sen var de hem och äta lite snabbt för att sedan dra och träna...förlorade mot alex idag fan fan fan...jag som var så jävla taggad idag men vann fyra matcher irad innan så lät han vinna :p
sen skulle vi spela fotboll.var så jävla sugen på de så var taggad till tusen men sen så sprang jag och vred hela fotewn och har fortfarande ont :( får ta de lugnt imorrn när jag tränar...
fredes gjorde jag inte så mkt på förmiddagen mer än förberedde lite annars inget...sen på kvällen bar de av till emilia och firade henne hin fyller år på samma dag som mej :p körde även henne till karsefors på kvällen vid tio såg lite roliga typer där som man kände men orkade inte stanna :p men såg dem iallafall :p
lördagen var vi och gjorde små ärenden tills jag o michis drog o tittade på fotboll våxtorp-walldia våxtorp vann faktiskt helt otroligt walldia leder o våxtorp e sist i serien :p sen drog jag hem och fick lite presenterav familjen...gjorde iordning de sista som skulle fixas med allt för att sedan kunna byta om :D
fasiken vad jag kände mig ful hade inget att ha på mig :p
inte roligt alls men til lsist hittade man något som satt nått sånär bra....hittar inget som sitter bra på denna kroppen men men vad kan man göra åt den saken de e bara att gilla läget...
sen kom gästerna berättar en annan dag när jag har koll på vad jag fick :p
de var väldans mysigt tack alla ni som gjord emin dag så bra :D
söndag (idag) min födelsedag sliten som fan.låg i soffan till kl 4 då vi drog o tittade på fotboll mina pingisbarn mötte varandra tyvärr förlorade våxtorp med 8-0 inte lika bra men grattis kajsa...
sen hem och byta om då vi skulle dra till kinaresturangen :p

nu ska jag sova trött som en bisonoxe....
ni vet att ni älskR MIG
MARIELLE





Kommentarer
Postat av: Jenny <3

Jaa, på Expert stormarknad i Ängelholm :)

2009-09-04 @ 13:05:54
URL: http://jenize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: