20160507

Jag har i flera dagar funderat på ifall jag ska skriva det här inlägget eller inte . Och om jag skulle skriva det , hur ska jag skriva det.  Men det är min blogg jag skriver vad jag vill, och kanske är det en bra terapi då jag inte har någon att prata med detta om .

Det var i slutet av juli som detta hände men jag tar set ifrån början . Jag hade träffat en kille ett tag och det var över. Och när något avslutad med någon man tycker om blir man lite ledsen . 
Då hörde en kompis till den här killen av sig till mig flera dagar för att kolla så jag var okej . Vilket var väldigt gulligt tyckte jag . Kvällen den 30 juli ringde han och frågade vad jag gjorde för något . Jag hade precis slutat jobba och kommit hem . Han frågade om jag var sugen att kolla på en film och jag sa ja han är ju ändå varit snäll och kollat hur det var med mig .  Jag körde in till Laholm . Vi beställde mat och sedan hem till mig och kollade film . Vill inte gå in på värsta detaljer men den natten var jag med om ett våldtäktsförsök. Jag ville så gärna glömma det men mina vänner sa till mig att anmäl det så tillslut gjorde jag det. I februari i år var det rättegång . Där han blev fälld för försök till våldtäkt med 3 mån fängelse samt betala skadestånd till mig .  Men han överklagade så nu är man tillbaka på ruta ett å bara väntar på att få svar på vad tingsrätten bestämmer . Vill bara att detta ska vara över . Vill gå vidare i mitt liv men det går inte riktigt . Jag har varit tillsammans med min pojkvän sen i november och han har varit men axel att luta sig mot han har verkligen hjälpt mig upp många gånger . Jag är så glad av att ha honom vid min sida och att han stannar där fast detta måste vara sjukt jobbigt för honom att bara se vid sodan om utan att riktigt kunna göra något åt det . 
Jag älskar dig Mohammed. Tack för du finns i mitt liv ! 
Tack för alla gånger du funnits där för mig bör jag har behövt det tack för du stöttar mig och försöker få mig på bättre humör . Jag är så glad att jag träffade dig 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med dig och Mohammed egentligen?

Svar: Om du hade skrivit vart jag kan kontakta dig hade jag kunnat Svara
Marielle Nilsson

2016-08-05 @ 22:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: