UNderbar dag

Idag har jag inte gort mkt alls. Då jag har så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen så mest varit soffan å sängen som gällt för mig.
Pappa ringde å bjöd mig på middag till kvällen,men innan dess drog vi till ysby å gottegrisen för å köpa godis till gladiatorerna som hade premiär för kvällen.
 
Blev underbar kalops som pappa hade gjort (ursäkta stavningen vet ej hur de stavas)
VAr grymt gott sen mös mamma ,pappa och jag framför tvn. 
Får passa på att vara hemma hos dem när inte michis är där då hon hatar mig hon brydde sig inte att jag var med i en bilolycka ens.. KUL..... NOT
 
Så vi mumsade godis gotti
nu när jag varit hemma har jag blivit socker beroende.
äer godis varje dag måste ändras på samt börja träna när jag mår bra gen men känns jäkligt långt bort just nu
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: