frågeinlägg

BRUKAR DU KOMMA I TID:
JAg var alltid den som var sen när jag bodde hemma men nu är jag alltid färdig i god tid. är nog  nyttigt att flytta hemifrån

HAR DU BRA KONDITION:
Öhhhh nej det har jag verkligen inte! har aldrig tyckt om att springa.styrka är mer min stil.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Det var när jag var på en sådan foto sak i halmstad lev inte många bra bilder så säger nog aldrig mer.
 

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Helt okej. Jag har sovit 10 timmar inatt, vilket är någon form av rekord de senaste 2 veckorna. svettades riktigt mkt inatt så man fick gå upp och öppna föönsterna trots de var storm ute

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
 nu det senaste så är det faktiskt mest svart seom jag har på mig!lr något rosa kanske.
brukar bli svart nertill o färg upptill

 

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej! Kan väl kanske få till det ibland men inget som jag skulle skryta om!

 

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
oj det var längesen. de var nog för en löjlig film med.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Gud nej!

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja det hade jag! Eller den var som dom flesta andra..glömde bort tiden skulle varit på boxning.men låg i soffan med en film.

 

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Juice!

KAN DU LAGA MAT:
Om jag är på humör kan jag slänga ihop något riktigt gott! kolla gårdagens inlägg :P

 

ÄR DU NYTTIG:
Försöker väl vara nyttig men händer ibland eller ganska ofta att jag inte är det!

 

ÄR DU BLYG:
Jag har varit riktigt blyg den där blyga tjejen som blev illröd i ansiktet så fort jag skulle prata i klassrummet. Men sen blev jag äldre. Jag blev inte lika blyg.men när någon sjunger när jag fyller blir jag röd som en tomat

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Alldeles för tidigt. 9:30

 

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Det var ett tag sen men var nog singstar :D

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Singstar

 

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Det har gått i vågor beror ju på om jag festat en del. Men nu har jag inte druckit på 6 månader så nu skulle jag nog bli full på en cider.drack en sider igr och de kändes direkt :o

 

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja alltså det har väl hänt men inte för onykterhet :P MAGINFLENSA

 

JAG SOVER:
Älskar att sova på magen.
nu blir det mest på sidan eller på ryggen!


VAD SA DU SENAST?
hahahah säger för mkt hela tiden så de kmr jag inte ihåg

 

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej det var jag inte..aldrig varit på en

 

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Världens bästa mamma.

 

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Ett annat objektiv till min kamera. ge mig 2000 någon

 

HAR DU SNYGGA SKOR:
har bara fina skor :D

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

pratade med mamma frågade massa om blommer men kommer inte ihåg exakt vad jag sa :p

 

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Vart skulle jag annars sova?

 

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

nepp me and only me

 

HAR DU KÖRKORT:
Om jag har!

 

ÄR DU ENSAM NU:
JApp så jäkla underbart :D
men snart ska man till jobbet lr kör om en timme :O

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Oj! att veckan ska ta slut :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: