sverige-tjeckien

idag när man hade jobbat klart vid halv tre kom michis o pappa till jobbet för att hämta upp mig.
vi drog till halmstad där michis hittade skor till sin student sen var det mcdonalds mat för oss alla. efter lite strul på den bruden så fick vi lite av pengarna tillbaka och mindre mat att äta men vi överlever.
sen var det vidare mot arenahallen där det var dax för landskamp i bordtennis. vet att några kommer att sucka men jag bara älskar att titta på bättre människor när de spelar.
kristian karlsson var med en kille som jag tkt var en grym spelare redan som liten som jag älskade att titta på när vi var ute o tävla. tyvärr fick han inte spela utan var bara reserv och det var inte sveriges toppspelare som var med..men duktiga var dem och vann med 4-1 gjorde dom med :D
Bra jobbat killar. sen hem o killa framför datan tills de var dax för big brother.
snackade även med isa lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: