this week is chill

fy fan vad denna veckan har varit chill alltså,
på jobbet har de varit lite folk vissa dagar as mkt andra. de är stor skillnad från vanliga veckor då de inte har varit lov. men man klagar inte alltså. inga simskolor och det var tråkigt då jag älskar mina simskolebarn de är så himla söta .
fredagen jobbades kväll istället för morgon vilket betyddde att man fick sova..GOTT!

Lördagen drog jag o pappa till väla för att endast köpa en hylla till garderoben på jobbet. okej det skulle inte bara bli så jag gick på ikea o väla men hittade inget annat snyggt , men så kan det bli ibland :P de blev iofs mc donalds mat inte helt fel de :P
resten av kvällen var helt chill . melodifestivalen och sånt annat skönt

söndagenm drog jag o pappa in till laholm då han skulle få sin spruta  sen vidare till gränslösa o kolla runder lite denna dagen var ännu mer chill. dessutom sista dagen jag ska äta godis o kakor så de blev frossa.
GOTT!



Kommentarer
Postat av: Hilda

haha du har det alldeles för bra :D Kram

2011-03-03 @ 14:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: