Jag är trött som ett as men kan inte sov...

Jag är trött som ett as men kan inte sova. Varit såhär trött i flera veckor nu. Klart det tar ut sin rätt. Känns som om jag inte har något syre kvar i min kropp och huvudet är tyngre än en stor sten. Vill bara sova bort en vecka. Har fortfarande inte fått ledigt hoppas fortfarande på jonas men han har inte svarat mig både ringde och smsa innan idag att han skulle höra av sig men de gjorde han inte så får försöka få tag på honom imorgon. Han är mitt sista hopp. Om inte han kan tror jag att jag bryter ihop. Vill bara ha lite ledigt



Kommentarer
Postat av: Tanja

Så snygga skor du designat på nelly.se! Jag har röstat 5 poäng. hoppas du vill rösta på mina!

2010-07-28 @ 09:26:19
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Svar: Plåtningen blev inte av idag pga det tråkiga regnet som ägde rum idag så vi har flyttat den till imorgon. Kan du imorgon klockan 4 i båstad? :)

Kram, Sofia

2010-07-30 @ 22:44:44
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: