lördag :p

Denna dagen har nog varit den dag som jag har gjort det absolut minsta i hela mitt liv.
vaknade vid tolv tiden lr hade legat i sängen i en timme i hopp om att somna om men de kunde man verkligen inte..ingen kommentar på vad som störde mig :P
så gick upp hoppade in i duschen och tog silver shampoo vrf vill de inte hjälpa som jag vill att de ska göra :O
fy fan vad det är skönt att hoppa in i duschen när man har kommit upp.man blir mkt piggare direkt :P
Sen har jag legat i soffan hela dagen typ förrutom när man skjutsade michis o percy och när jag gjorde mat och å körde tilltajes o köpte godis :P
något gott får man ha när man är ensam hemma en hel dag typ de kan inte bli bättre.

tittat på karate kid den  nya
och grown ups sjukt bra filmer rekomenderas starkt :D



Kommentarer
Postat av: angelica

Fin blogg!! :)

2010-08-22 @ 17:04:30
URL: http://angeliicahh.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg bli veckans blogg

på min blogg och snart så kmr jag lotta ut min ed hardy tröja värde ca 1.355 ;)

2010-09-21 @ 20:26:43
URL: http://emmaapeetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: