this week have flying away from me

Nu har de snart varit en vecka sen jag skrev igen men denna gången har jag iallafall haft en anledning till att inte ha orkat blogga.jag förstår att ni sviker mig men snälla ha tålamod jag har nämligen varit sjuk en vecka nu.OCh det är inte alls skoj.Hade feber i sön och måndes. efter det har jag bara mått allmänt dåligt,
I onsdes kände jag mig lite bättre så följde jag med mina vänner till halmstad för att först gå inne i stan o titta lite samtidigt som vi skulle ära något..De blev pizza på capri :D sen drog de vidare till örjan då de var dax för fotbolls final 3 laholmare var med så de kunde inte bli annat än bra på de sättet.dessutom vann hbk så de blev sm guld till oss :D woho  ture var juh också med så de var extra roligt att ha min lilla sötnos hemma ett tag :D
När vi skulle hem sen så hade vi parkerat under bron vid nissan så de blev att klättre över broräcket för att kunna komma under bron de regnade och vem vurpar inte på rumpan i gräset om inte jag TVÅ GÅNGER :D wtf varför är de alltid jag som råkar ut för sådana saker..de sa tillochmed de som jag var med :PTYPISKT MARIELLE :O
DENNA DAG VAR UNDERBAR
Torsdag och jag mådde ännu bättre så jag drog till träningen...hade mina barn och fjortisarna var inte där så de var toppen :D kunde äntligen fokusera på att de andra skulle få en bra träning.
MEn när jag själv skulle spela var de inte lika roligt kände svimningsefekterna o lite så,fick ta de jävligt lungt :P
Ni som känner mig vet att jag inte kan de :S
Fredag och jag mådde fortfarande bra ..Kände att nu var de ur kroppen på mig :D
så jag och carro en tjeje som jag tränade i pingis innan skulle ha en haldag då de har haft lov hela veckan Så hon kom hit kl 12 och vi drog in till laholm för att bada :P var där i fyra timmar :D så nog har vi rört på dököttet iallafall .simmade och lekte på pluto.
Sen drog vi för att äta pizza på hawaii får juh ha onyttigheter när vi simmat i fyra timmar :P
Sen var det dax för bio :THIS IS IT fy fan vad bra denb var säger jag bara...den konserten hade blivit så jäkla pampig.hade älskat den från början till slut men nu får amn tyvärr aldrig se den :(

RIP MICHAEL <3

Så vaknade man upp i morse igen och var sjukare än vad man varit på länge okej sön o måndes var värre men ej kul..nu har man varit sjuk i en vecka :O
hata

ni vet att ni älskar mig
marielle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: