dagen är ung

hade lust att skriva god morgon men sen tittade jag på klockan och den var kvart i tre.De passar inte riktigt då om man säger så. Tog en liten sovmorgon idag då jag är ensam hemma. Mamma jobbar och min syster och pappa är i falkenberg på sammandrag med hbtks damlag i pingis.Hon är proffs juh :p
MEssade henne innan och de hade gått bra då iallafall.MEn hon fick inte vara med i den matchen de spelade då och de låg under med 3-2 kanske inte så kul för er som inte är pingis intresserade :P
Iallafall fick hon låna min systemkamera så kommer kanske några fina bilder sen :P
Iallafall gick jag upp vid halv tolv satt vid datorn och tittade på riverside på svt play sen drog man upp och åt en god frukost med (begravnings mackor) mamma hjälpte till på en begravning igår så fick hem goda räkmackor med mera så de blev min frukost idag. och en liten fruktsallad till efterrätt :P Sen har jag läst klart boken jag hållt på med i tre dagar räcker de om jag älskar dig med katarina von bredow hon är en sjukt bra författare så läs dom :D
Igår tittade jag på de4n nya filmen med ashton kutsher måste bara säga att han var ho hot hot i den filmen de var så man bara längtade efter honom alltså.de var en film jag lätt rekomenderar :p hot hot hot ..
ne nu ska jag dra o göra mig iordning.Börjar jobba om två timmar har bokningen på simhallen Knäreds Ik har hyrt simhallen :P Får se vad det är för fint folk :D

ni vet att ni älskar mig
marielle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: