cant stop missing ur breath

tjena.
jag vill att alla ska kunna läsa min blogg.
så sprid ut att min blogg finns.
tyvärr är jag inte så aktiv när de gäller att skriva då jag jobbar varje dag nu..
men jag lovar mig att jag ska skärpa mig.
ska bara hitta tiden till det.
känns som om denn abloggen bara är massa deprimerande tankar .
så om ni kommer på något roligt jag kan skriva om så kan jag skriva omd et istället
visst kommer de sånna tankar ibland ändå för de är jag men man kan inte bara leva för dem lixom
vill lära mig leva med dem och inte att de lever mig.

idg har jag iallafall varit på mellbybadet med sandra o ellen...
KALLT var de kan jag säga er...
fy fasiken inget varm vatten idem inte....usch.

sen jobba o hoppa i min pool där jag har simskola..varme :D

här kommer lite hot stuff som jag hittade på h&ms hemsida 
vill ha ge mig nu :D



puss
ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer
Postat av: Emma

linnet med volangerna har jag köpt ^^

2009-06-30 @ 22:42:17
URL: http://www.lisica.se/emma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: