det är så fucking lågt.

tjena tjena idag så har man inte gjort mycket vettigt,har ätit och duschat sånt som man alltid gjort. sen har jag suttit och tittat på lilla huset på prerien med mamma de är verkligen en söt serie. Mamma fick den 6 säsongen i julklapp så vi har tittat på den första skivan nu.mys mys längtar bara tills att vi kan kolla nästa skiva.
Det är väl vad jag har gjort sen när jag skulle sätta i linserna så satte jag mig vid datorn för att kolla runder lite.
När jag kommer in på min bilddagbok så hade jag fått en kommentar  på en av mina bilder... Den bilden var där jag hade ritat av lucas. Då hade en brud kommenterat kan du inte rita av min son bättre miffo.Vad fan precis som om hon klarar av det bättre lixom. Skulle inte kunna tro det.Dessutom ritade jag den bilden innan jag hade sett honom på riktigt då är det inte så himla lätt men de fattar kanske inte du.
Dessutom had ejag fått ett gb inlägg där hon skriver massa saker.jag vet inte vad jag ska tro men de är inte saker som kristoffer har sagt ttill mig.snarare tvärt om..






hoppas ni ser vad det står iallafall. Jag ville både gråta och skratta samtidigt. Hur fan kan en människa som inte känner mig skriva något sådant till mig.hon vet ingenting om mig så vrf börja ens.hon kan inte ha något liv alltså. MEn jag tänker inte sjunka till hennes nivå.JAg tänker inte ge henne fokus för jag känner henne inte. Så hon kan hålla på så länge hon vill :P För jag bryr mig inte ett skit .haha tycker bara det är patetiskt ....


iallafall ikväll är de bio  NEW MOON igen :D kan de bli bättre eller.
ALEX,CARRO,KAJSA jag och syrran
kommer bli toppen !

ni vet att ni älskar mig
marielle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: