jag vill vara den som......

jag har varit väldigt dålig på att skriva de tre sista dagarna ...
men jag får slylla på körkortet :P
så jag får väl berätta  lite vad som hänt i helgen....

söndag bestod av att jag drog till halmstad med familjen för att titta på
när våxtorps bois representerade oss i grand prox ni som inte vet är de
det tolv bästa tjejer o killarna i halland som kommer med
och vi hade 5 st med :P
jag coachade caroline och hon vann alla matcher när jag var där :D
hem o grillade gotti......
sen var den dagen slut.....

måndagen bestod av att vara på arbförmedlingen idag.....
sen hem och var ute o körde en massa med pappa och lite så...
var hekt slut idag
vet inte vrf igentligen.

tisdagen vaknade jag redan 10 sen vid halv ett skulle jag hämta syrran.
vi drog in till sandra och var där till halv fyra typ.
hem äta drog med pappa till hildur.
hem pappa o mamma drog..jag o michis körde o åt glass.
sen hem chippe o dippe :D

och nu sitter jag här o pratar med erik.
han e världens finaste människa.
jag har inte pratat med någon kille som är så underbar
man kan prata med honom om allt
och han bryr sig verkligen han är nog drömprinsen som jag aldrig fick
tyvärr...
men de är aldrig försent jag kanske hittar drömprinsen någongång

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: