20180909

Idag har jag gjort allt i min makt för att inte ett rasistiskt och kvinnofientligt parti ska bestämma över vårt vackra Sverige! Jag har alltid varit stolt över att vara svensk men om Sd vinner flyr jag fan landet och bosätter mig i Turkiet. Jag vill inte finnas i Sverige när vi kommer gå samma utväg som när Trump tog över makten för det är precis så det kommer bli.


Jag har nu gjort allt jag kan för att mina älskade vänner och bröder ska få stanna i Sverige . Jag vill inte de ska bli hemskickade som de inte ens är värda smuts. Jag älskar dem och vill ha kvar dem här i mitt liv. De flyr ditt land av en anledning tror inte någon skulle vilja lämna allt de älskar om de inte måste. Låt de som valt Sverige för de är ett bra land ha rätt och låt dem stanna 🙏🏼

Jag har nu gjort allt jag kan för att jag ska ha rätten kvar för att få bestämma över min egen kropp. Om Sd vinner kommer det vara en nackdel att födas till kvinna. Vi kommer gå ca 100 år bakåt i tiden . Jag vill själv kunna bestämma om jag ska göra abort eller inte . Efter mitt utomkvedshavandeskap vet jag inte om jag kan få barn så skulle det vara så att jag inte kan vill jag ha rätten att kunna adoptera. Jag vill kunna ha rätt till samma lön som mina manliga vänner och pappan till mina barn ska ha rätt till sina pappadagar. 

Snälla alla gör det som är rätt för dig och alla i din omgivning . Tänk på era mammor,syskon,flickvänner, och barn . 💪🏽🙏🏼💞 (null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: