20170809

Sovmorgon .som vanligt eller iaf till klockan 8 för sen tog jag taxin hem till hotellet då jag sov hos en kompis . 

Vi gjorde oss iordning gick ner till poolen . Var där i några timmar sen tog vi taxin till kleopatra beach där vi mötte upp deniz samt Mehmet. Hade några mysiga timmar på stranden varmt å skönt . Väldigt salt vatten . Så underbart att ha massa vänner här nere så man kan umgås med massa olika . 
Vid 4 åkte vi hem för att Emilia skulle kunna göra sig iordning . Jag stannade kvar vid poolen badade lite . Ringde mamma samt Mohammed för att de skulle se jag hade set bra.

Vi gjorde oss senare iordning och kl 8 kom vår skjuts till ringos . 
Där träffade jag många underbara vänner som jag kommer ha kontakt med länge .
Satt där till klockan 1 , sjöng, dansade,åt glads, umgås . Var väldigt mysigt . Var nog den godaste maten jag ätit på länge i Turkiet . 
Sen åkte vi hem och sov. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: