ÄÄÄÄÄntligen är det dax som jag längtat

Som jag har längtat till denna dagen efter ett halvår med massa tragedi i mitt liv så kommer det några ljuspunkter .
KOm iofs en redan i fredes efter olyckan mamma ville flja med när vi kontakade pappa om olyckan- Så jag och mamma har kontakt igen ni anar inte vilken lättnad det är .
 
MEn iallafall i söndes fick jag å abbe mejlet om att vi kunde boka tid för interjuv så han mejlade ankara.
Vi fick tid den 29 APRIL 2015.
AAHHHHH snart...
 
JAg fick beviljad semester.
 
HAr tittat på ny bil då andra blev skrot.
 
Så efter 218 dagar får jag äntligen träffa abbe igen ...
NI ANAR INTE MIN LYCKA JUST NU.
 
Å kanske får vi ett ja redan den 29 april så då kommer han hit :D 
FINALLY kan man starta ett liv på riktigt tillsammans.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: