20150324

Nu är det vår och med våren kommer grillningen igång.
Glömde skriva igår att jag även börjat jobba igen trots mina fruktansvårda smärtor då jag enligt cheferna inte får vara sjukskriven längre .
De sa till mig att jag förstörde mina kollegors liv när jag var sjukskriven....
MEN FRÅGAN ÄR
VEm är det som förstör för kollegorna ?
JAg äär sjuk .... Det är ni som chefer som ska fixa in vikarier . KAn jag som sjuk hjälpa att det inte finns några vikarier på vårt jobb.?
Så att ordinerie personal får slita röven av sig istället .
DET ÄR INTE MITT FEL DET ÄR ERT!!!!!!!
JAg ar varit sjukskrive fär depression i fyra veckor Skulle komma tillbaka SEN MED DÅLIG TIMING var jag med i en bilolycka... KAN JAG HJÄLPA DET ?
NEJ!!!!!
förlåt men är så arg ver detta...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: