döden





Det finns en sak jag är rädd för eller egentligen så finns det fler saker men det här är något helt annorlunda. Jag är rädd för döden. Ibland tänker jag på det och blir alldeles kallsvettig. Vad händer sen? Blir det bara svart? Kommer jag få se min familj och vänner igen? Tar det liksom bara slut? Jag vet att vi inte kommer finnas för alltid, att en dag tar det bara slut. Men trots det så är jag rädd så rädd att jag det kan få mig att gråta.. Är det någon mer därute som tänker eller känner som mig?
Kommer det göra ont när man kremeras? De är den frågan som jag nog tänker på mest. För vem vet om känselorganen finns kvar i kroppen.
Ni tror säkert jag är helt wierd som tänker så men det är något som jag har undrat över länge men som man aldrig kommer få svar på då man inte kan prata med döda människor.
Men den dagen kommer då jag kommer få reda på den saken men just nu så ska jag ta vara på de livet som jag lever och inte gå och tänka så mkt på de.För  om man går och ältar det kommer man bli knäpp i huvudet.

Ni vet att ni älskar mig
marielle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: