suck suck suck

Är det bara jag som är sjukt trött på allt tjat om viktoria och daniels bröllop??????
Visst de var kanske okej när man hörde att de skulle gifta sig.Vad roligt för dem lixom. MEn nu ett halvår efter att man fick höra det för första gången så blir man bara så trött på det.
HAr snart ett stort jäkla hål i hjärnan .Ju mer jag hör eller ser juh större blir hålet.
VArt man än vänder sig så ser man något.... brosch,armband på guldfynd.Bröllopschoklad i venliga affärer...böcker om viktoria filmer med mera..dessutom tar de upp all vår tid på nyheterna där man ska får reda på just NYHETER. vem vill veta sånt som är ett halvår gammalt.
Är sjukt trött på kungafamiljen just nu att jag kan spy..
De var fight om vem som skulle hinna gifta sig först madelene eller viktoria...
Men nu har jonas varit otrogen mot madde...stackars jävlar...
Låt dom vara ifred så de kan leva ett vanligt liv.


ni vet att ni älskar mig

marielle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: