20180125

My head spin round right round
Min kropp är helt konstig alltså.Mår illa som bara den,konstant ont i ryggen så jag bara vill gråta, samtidigt som jag idag fick reda på vissa saker som  slog runt på hela min värld.
 
Min kropp är konstig,mitt hjärta är ut och in och hela världen har rivts upp och ner.
Har idag fått reda på något som jag inte skulle ens kunna tänka mg själv.
Jag vet inte hur jag ska känns,kan inte förstå,allt bara revs upp. VAr och pratade med föräldrarna men inte ens där blev man mkt klokar och fick inte riktigt det som man kanske hade velat ha .
 
Men imorgon blir det att ringa läkaren för att se om man kan få någon tid nästa vecka.
För såhär kasst kan jag inte gå och må....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: