20180131

Igår gick allt så himla snabbt.
Från att jag åkte in för rutinkontroll till att jag vaknade upp på en brits.
Jag hann bara tänka de fyra dagarna från jag fick reda på att jag var gravid tills att det var över.
 
IN till sjukhuset igen för att se om gravidhormonerna i blodet hade sjunkit.
Lr jag åkte inte in för att kolla det utan för att ta ett nytt blodprov igen.
För två dagarsen låg mitt blodprov på 996.
Och det ska ligga på 0-4 för en normal kvinna som ej är gravid .
Så nu ta provet sen hem igen .
Här får det inte jobbas inte. woho sjukskriven gud vad jag älskar det.
MEn hade inte kunnat det heller för den delen men hemma en vecka för förkylning och nu detta. 
KAn ju säga jag har varit mindre rastlös-
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: