20160814

Söndag idag vilket ska vara vår dejtdag då han alltid är upptagen ändå ligger jag här nu och han har inte varit med mig idag då han säger han har massa att göra . Jag kräver inte mycket i ett förhållande . De jag begär är hans tid . Och att han är trogen . Mer än så är det inte . Så det kan väl inte vara då svårt att klara av de sakerna men tydligen är det där med tiden väldigt svårt då vänner går före allt annat . Även fast han träffar dem varje dag . Vad har ni för krav i era förhållanden ?
Många säger jag är alldeles för snäll . Men jag begär ju inte mer ! En dag nör vi umgås bara jag å han inga kompisar inga grejer som måste göras . Sen jobbar han till åtta varje kväll å börjar 9 på morgonen . De där med öppnat eget företag precis är inte alltid så lätt i början de förstår jag drf har sön blivit vår dag . Sen är han ofta med kompisarna efter 8 så sön har varit vår heliga dag . Så varför kan han inte förstå den dagen är viktig för mig :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har läst här många år. Hade vart roliga om su börja blogga igen.

2017-02-03 @ 01:26:38
Postat av: Anonym

Uppdattera din blogg. den e bra

2017-02-07 @ 21:47:46
Postat av: Anonym

Hej brukar kika in här ibland men nu har du ju inte uppdaterat på evigheter :) vad händer i livet? Kram

2017-02-17 @ 01:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: