20140530

Ett distansförhållande är bland det finaste som finns, när man är så kär i någon att inte ens milen kan hindra en, att kärleken till varandra är så stark att inte ens de långa avståndet mellan oss kan stoppa oss från att ha ett förhållnade.
Självklart har inte distansförhållande samma närhet som vanliga, men man bygger upp tillit för varandra under varje dag som går, och man blir bara starkare och starkare i ett förhållande under distans.

det här med att sakna någon som man vet saknar en lika mycket tillbaka, är kanske det jobbigaste som finns, och det jobbigaste med ett distans förhållande, man vill bara vara med personen hela tiden, och man aldrig vill lämna personens sida.
Men den lyckan när man träffas återigen efter en tid ifrån varandra är värd varenda mil, och den är värd den där jobbiga saknaden, och när flyget kommer till flygplatsen och man vet att när jag kliver av det där flyget så står han där bakom dörrarna när jag hämtat mina väskor.Den känslan är obeskrivlig.

och varje gång man möts igen är som första gången, varje kyss är som första kyssen, och varje blick är som kärlek vid första ögonkastet, att ha distans är något bland det finaste man kan ha .


Kommentarer
Postat av: Erica

Know that feeling, skönt att jag ej är ensam om dessa tankar å lång distans förhållande hihi Xx

2014-10-21 @ 23:26:54
URL: http://www.nattstad.se/eriios

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: