20140726

Idag eller på senaste tiden har jag inte fått vardagen att gå ihop . Ju närmre jag kommer resan juh mer tänker jag på honom , jag saknar honom något otroligt just nu . Varje tanke på Abuzer får mig att börja gråta . Jag bara gråter och gråter och gråter . Men det finns inte mycket att göra . Han jobbar för fullt medan jag jobbar mindre på sommarn så får mer tid att tänka . Har ett kalas att se fram emot och resan båda inom loppet av 18 dagar . 
Men just nu kan jag inte annat än sakna honom . 
Men snart ses vi att få ligga på ditt bröst å bara höra hur du andas . Längtar att få  se dina fina ögon . 
Saknar honom så de gör ont . 
Måste skärpa mig innan jag blir galen här ....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: