20140120

fy fan idag är jag sliten kom hem vid fyra i morse.
Festen hos tove var super skoj men som vanligt när det gäller vårt sällskap så spårar det ut som vanligt . Någon som däckar andra fulla som svin som spyr så fort de kommit hem . Men jag hade grymt skoj . Det roliga är att ingen av oss var såhär innan vi började umgås med varandra så det måste vara något med vår kemi tillsammans som gör att vi blir så sjukt jäkla galna. men jag skulle inte vilja byta ut det för något i världen . För jag trivs som fisken i vattnet med er mina ungdomar :D
IDag har jag bara sovit sovit och sovit lite till plus att jag haft huvudvärk hela jäkla dagen . Så idag har det blivit en svullepizza. Tur det är måndag imorgon så man kan börja lchf stilen på riktigt igen . Nu är det deff inför sommaren :D
Hoppas ni andra med haft en super(ar) helg för det har jag verkligen haft.

Puss alla haterz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: