20140208

PÅ senaste tiden har det hänt lite olika grejer . Både bra saker och mindra bra saker.

De bra sakerna är :
 
* Min kusin richard är nere ifrån stockholm. JAg saknar alltid honom när han är borta. vilket är mycket. Visst det är bara en flygresa bort men deet blir juh aldrig att man drar dit för man jobbar alltid.

* Nya gardiner till vardagsrummet är inköpta. Det var det enda som jag fick köpa på mitt köpstopp (plus att ett par sommarskor ska köpas) 
 
* Sommarsemestern är godkänd så nu kan man beställa turkietresan
 
* PÅ 1 vecka har jag gtt ner 2 cm runt midjan med hjälp av lchf.

De mindre bra sakerna:
 
* Fått reda på att aset har flyttat till skåne igen 

* rädd att han en dag kommer stå vid dörren å vilja ha sina saker 
 
* MIster putte har tagit isönder ett ex antal rukor samt mitt nya linnen.

* MArielle har shoppat för mycket så nu är det köpstopp för min del så jag kna spara till turkiet och mitt 25 årskalas.
 
 
 
Det var allt för mig. 
kram marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: