20140417

herregud förlåt jag inte skrivit här men jag har inte haft tid.
den 10e april kom han hit min man min kärlek min själsfrende.
Gud vad jag älskar den människan. typ till månen hundra varv runt å tillbaka .
Från att bara kunna prata i telefon ör se varandra genom datan tills att ha honom här hos mig är en otrolig känsla.
Det blir så himla intensivt.JAg vill aldrig släppa taget om honom. han var här tills i torsdes då han åkte till en kompis för att sedan dra vidare till en annan kompis i norge . jag grät som en gris. har gjort varje dag sen han lämnade mig. vilket är 5 dagar. Så hur ska det bli när han sedan om en vecka ska tillbaka till turkiet. jag kommer pricka . jag kommer bli så himla olycklig. mitt hjärta kommer brista i miljoner bitar. sen dröjer det 4 månader tills jag åker till honom. 4 jäkla månader. det låter inte så mycket men när man saKNR någon är det väldigt mycket......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: