påskdan nu då

gårdagen skulle bli en lugn kväll hemma med mat och massa filmer själv. men den planeringen gick åt skogen om man säger så.
Hilda kom hit jag hade rean ätit så hon tog en pizza.
sen gjorde vi oss iordning så fina som vi kunde bli för att sedan köra till ängelholm to pardey.
drog hem till en kompis till hilda å förfestade som käne min gamla granne kitte :D satt där till klockan ett typ. sen drog vi till 57an och träffade massa bekant folk ifrån våxtorp. sjukt man åker till ängelholm för att träffa folk man kände i våxtorp innan :P
var där och festade hade skoj som fan till klockan tre typ. sen stängde de :(
då var det dax för pizzabox :D dock inte för att äta pizza utan för at träffa min underbara kollega tove o hennes man fredde. roligare kille finns nog inte.
träffade även mattias freddes kusin. riktig hunk är han hot hot hot .
inte för att jag någonsin ska ha en kille igen men men .
drog på efterfest hos andreas han vi var hos innan med. och hade det jäkligt skoj.
underbar påkafton .
SKA GÖRAS OM !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: