lite frågor :P

Har du någonsin sportat: Har gått på ridning,fotboll, gymnastik.bordtennis,boxning testat på vollyboll. ska testa på innebandy och gymmat om det räknas som sport? haha
Vad finns alltid i din handväska: pengar körkort.nycklar,lääppglans,
Har du varit utomlands någon gång? Ja
Vilken plats var finast: turkiet
Största stad/städer du varit i: hmm oj jag vet vet faktiskt inte.



Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej
Rökt: Ja
Snusat: nej
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering: Har 5 st i öronen och 1 i näsan
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Fina ögon ,fint leende. hyfsat vältränad
Få mig att skratta, omtänksam och romantisk :)

Finaste komplimang du fått: att jag har grymt fina ögon ..skumt enöigt mig då jag har ett hängöga
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja det har jag
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja..



Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Båda
Hamburgare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: katt
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Mc Donalds
Charter- eller skidsemester: SOOOL!
Sverige eller Utlandet: Utomlands
Sport eller nyheter: sport
Hockey eller fotboll: fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörka
Sommar eller vinter: Sommar
Vår eller höst: Vår
Flyg eller tåg: Flyg
Bil eller buss: Bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: