part party!!!!!!

Shit idag har man tvättat tvättat och åter tvättat.
fikat och ätit hos mina päron i den mån jag kunde :P
klockan började närma sig 6 och jag drog hem för att duscha måste lukta gott när man ska på party ju :D
Så duschen , noppa ögonbrynen ,sminka sig samt fixa håret. sen var det de stora problemet kvar....
KLÄDER!!!!
usch det är så jobbigt fenomen för mig så jag vet inte vad.
JAg vet aldrig vad jag ska ha på mig. Så försöker jag tänka vad andra har på sig.
MEn blir alltid så jävla nöjd i slutändan :P
 
Idag kände jag mig så jävla het.
Tove  messade mig vid nio att de hade ätit färdigt så jag kunde dra dit då :D
Då jg inte kunde äta ordentligt å de hade kräftskiva väntade jag hellre tills de ätit å kommit dit efter de ist.
SÅ när jg kom dit lite efter nio så var det att komma dit i en fyllecell. Fy fan
VArenda en var fullare än den andra. hahahah
Vingladehit och dit.
MEn jag hade sjukt skoj.
ÄR skoj att vara nykter å skratta åt de fulla med. å jag är som jag är har lika skoj ändå.
Blev ändå kysst av en super söt/het kille.
Fick en kärlekssång tillägnad mig
(jag trffade anna ) ronny å ragge hahah
kom hem vid halv fyra men så jävla lyckat.
tack för ikv :D
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: