fuck this mpnth

Den här månaden har inte varit skoj alls kan jag säger er. Mycket har gått fel,varit fel med mera. Inte mycket som har varit bra . NU tycker ni att jag låter som en bortskämd lipsill men då får jag vara det då .
 
Det har snart gått tre veckor sen jag skrev här sist å då mådde jag dåligt för ett bråk med mister M.
NU har det hänt igen två ggr på loppet av en månad är kanske inte det roligaste som jag har varit med om då vi är helt olika när det gäller bråk. jag är personen som inte tål bråk så blir ledsen å vill lösa allt direkt medan han blir arg å vill inte prata om det alls utan vill mer dissa mig i flera dagar.
´De sista bråket var nu inatt. men tror de är bra mellan oss igen. jag hopppas att det är det iaf.
DEt är sjukt hur mkt jag älskar denna personen. JAg älskar honom mer än livet själv- jag vet inte vad jag gjorde innan han kom in i mitt liv det är som bortblåst.
JAG ÄLSKAR DIG MISTER M<3

 
Har dessutom varit sjuk massor denna månaden inte sjuk så jag varit hemma från jobbet,lr jo det har jag varit i en vecka men har åkt på förkylning efter för kylning . sitter fortfarande här med en förkylning i kroppen som inte vill försvinna. Suck!
Vill bli frisk nu.
 
Sen saknar jag honom så mkt att det gör ont inte träffat honom på flera veckor.
de får mig att bli sjukt ledsen vet han jobbar mkt för vår skull så vi kan åka utomlands men ändå jobbigt att ej träffa den man älskar.
frustrerande som fasiken. men men älskar honom ändå.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: