serier is tha shiet

Lånade denna lista av Seriedrottningen 


1. En serie som aldrig borde ha lagts ner? ALLA serier måste ta slut någon gång så är det bara.Men skulle kolla om och om igen på summerland eller oc.

 

2. En serie som du önskar att fler personer tittade på?  walking dead tror jag e fett underskattad.säsong 2 är as bra :P
 

3. Favoriten bland de nya serierna för säsongen? The vampire diaries de är kärlek :D

 

4. Din favoritserie någonsin? Den var klurig men måste nog säga one three hill satt bänkad de första fem säsongerna

5. En serie som du hatar? Hatar inget men tycker mindre om en hel del serier som alla de där polis serierna csi o dem . finns så många

 

6. Ditt favoritavsnitt av din favoritserie? Galet svårt men Tijuana avsnittet i The OC, ni vet avsnittet när Marissa tar massa piller och de hittar henne i en gränd. så sjukt underbart så mycket känslor .

 

7. Minst favoritavsnitt av favoritserie? hmm kommer inte på något :O

 

8. En serie som alla borde titta på? the oc.

 

9. Bästa scenen någonsin?  slutscenen när marissa dör :O bilolyckan

 

 

10. En serie som du inte trodde att du skulle gilla men slutade upp med att älska?  hmm de måste nog vara prisioon break då

11. En serie som gjorde dig besviken?
True blood, konstigt nog orkade jag inte med den.kolla 4säsonger då var jag helt inne i den men nu när jag ska kolla om dem o har kollat vampire diaries är de inte alls bra

 

12. Ett avsnitt du har sett mer än 5 gånger? Sex and the city avsnitten.

 

13. Favoritserie från barndomen? tre kronor helt klart sett den nu på äldre dar med :P

14. Manlig favoritkaraktär?  hmm jäkligt svår måste nog vara damon i vampire diaries

 

15. Kvinnlig favoritkaraktär? Summer från The OC haha. klockren

 

16. Guilty pleasure serier?  usch bort med dem .

17. Favorit miniserie? summerland

 

18. Favoritserie som började tidigare än 2000? kollad einte serier då :P var 11

 

19. Bästa cast?   kna inte svara på denna :P mycket svårt.

20. Favoritkyss? Det är egentligen inte själva kyssen som är bra i en scen från one tree hill utan själva dialogen fram till kyssen.men när nathan ska kyssa haly för första gången :P

 

21. Favoritpar? Favoritpar? Många många många, men jag gillade ryan o marissa

 

22. Favoritserieavslutning? lätt oc. branden i bilen.

 

23. Mest irriterande karaktär? Kan inte komma på någon på rak arm men brukar bli irriterad på karaktärer som kommer emellan ett par som jag gillar eller precis vant mig vid att de ska vara dem.

 

24. Bästa citat? hey my name is samtha and im a loveaholic .

 

 

25. En serie som du planerar att titta på (gammal eller ny)? satc

 

26. Största OMG-ögonblick? Varje gång någon dör typ.

 

27. Bästa pilotavsnitt? Svårt kan jag nog inte svara på.

 

28. Första tv-besatthet? Om vi pratar karaktärer så troligtvis ryan i oc lr nathan oth och pratar man serier så tre kronor eller rederiet när jag var liten.

 

29. Pågående tv-besatthet? Karaktär hmmm damon serie vampire diaires,

 

30. Sorgligaste karaktärsdöd? när Marissa Cooper dör i The OC,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: