onepiece <3

Seriöst jag är trött på alla människor som trycker ner på detta plagget. alla hatar det hit och dit trycker ner på alla människor som går omkring med dem ute i det ofäntliga. jag är en av de sistnämda och jag är jävligt stolt över det. Jag menar varför skulle man inte kunna gå ut med den. Nu när det är kallt ute måste du ändå ha en jacka ovanpå så då ser ingen om det är en onepiece eller om det är vanliga hederliga mjukisbyxor.och det går ni själva ute med eller hur ?!

Så då skulle ni kunna gå ut med detta också.

Eller så har ni bara inte samma självförtroende som jag har.
Jag menar ibland är man juh bara snyggast i världen så då spelar det fan ingen roll vad man har på sig man är sjukt jävla sexig.  Då kan man ha på sig vilken jäkla trasa som helst lr en jäkla svart sopsäck ändå är du snyggare än självaste shakira.

Eller så kan man som jag gjorde jnär jag åkte hem ifrån turkiet ha på sig de skönaste plagget som finns på jorden när man åker hem . Jag var sjukt sleeden och skulle bara sova så varförinte ta på sig en onepice och sova förjkla gott hela vägen.
Dessutom såg alla var jag var på en stor flygplats då jag hade en knallrosa :D
Jag vet att ni bara är fett avundsjuka för ni int ha kommit på hur jäkla skönt det är.

Jag har det och har därför tre stycken hemma hos mig.

så sluta vara så jäkla tjurskalliga åk istället och köp en o gå inte mista om det roliga i livet :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: